عاشقانه

،............................................ . ......

عاشقانه

،............................................ . ......

...... ..... ...،............

منوی بلاگ
آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۹۴، ۱۰:۱۷ - Afshin ♪♫
    Like

سلام عشقم انقدر دردم زیاده گفتم بیام بنویسم که شاید باتو حرف زدن اروم بگیرم ولی صدای تو نیست انگار حس میکنم داری صدامو میشنوی  از بس دارم بهت فکر میکنم قلبم داره میترکه از درد دارم میمرم خدایا نمیدونم تو کجای والان داری چکار میکنی منو داری فراموش میکتی یا کردی نبودتت داره منو میگشه شایدم خ عشقم مخوام چشمام ببندم بخوابم بیدار نشم اه خدایا 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">