عاشقانه

،............................................ . ......

عاشقانه

،............................................ . ......

...... ..... ...،............

منوی بلاگ
آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۹۴، ۱۰:۱۷ - Afshin ♪♫
    Like

عشقم چطوری 


نمیدونم میای مخونی یانه مطلب رو یانه خیلی دلتنگتم نمیدونم حالت چطوره خیلی دوست دارم دلتنگتم کجای چکار میکنی هنوز نمی تونی بیای اره نمی تونی باز بهونه دستت هست چقدر خستم چقدر  دلتنگتم به هر کسی نگاه میکنم شبیه تو شده دیونه شده بخداقسم به چشمام چقدر لعنت فرستادم چشمام بسته ام ای خدا دیونه شدم ولی تو اونجا خوشی خیالتم نیست بیای فقط بلدی بگی میام و من بیچاره روزهارو میشمارم ای خدا .دارم میمیرم 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">