عاشقانه

،............................................ . ......

عاشقانه

،............................................ . ......

...... ..... ...،............

منوی بلاگ
آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۹۴، ۱۰:۱۷ - Afshin ♪♫
    Like

الان یک ماه شد دنیای حرف برای تو دارم اما دیدم عوض شدی عادتت کردی تو اغوش اون افغانت چقدر انتظار داشتم ازت ولی تویک هواس باز بودی بس و من هیچ وقت باور نمیکردم حالا که اومدی اینجا سراوان یک زنگ زدی چند دقیقه قطع کردی گفتی شب زنگ میزنم نزدی  چقدر خیر به این گوشی موندم درحالی تو بادیگری خوشی دیروز هم منتظرت بودم گفتی شب نشد فردا زنگ میزنم اما بازم نزدی دلم چقدر گرفته ازت دارم میمیرم ای گاش باهت اشنا نمیشودم با کسی سر تا پیش دروگه کسی که دم از عشق میزنه ولی پر از هوس تو اغوش یکی دیگه هست کسی که میگه میام تلفن قطعه میکنه روت مخنده کسی که بعد از یک ماه زنگ میزنه حوصله حرف زدن باهات نداره کسی ثانیه ء ثانیه منتظر تماس بود نزد

نظرات  (۱)

۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۵۹ میثم یوسفی
یک سینه حرف موج میزند در دهان تو :))
به منم سر بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">