عاشقانه

،............................................ . ......

عاشقانه

،............................................ . ......

...... ..... ...،............

منوی بلاگ
آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۹۴، ۱۰:۱۷ - Afshin ♪♫
    Like

منتظرم عشقم بیای بنویسی چی به چیه من دارم دی و نه میشم ولی تو بی تفاوتی خیالی انگار چیزی برات مهم نیست مخواه من بگشم کنار باشه عشقم میگشم کنار بذار یک چیز درست حسابی پیدا کنم برای رفتنم اون دنیا حتا بهت خبرم نمی دم که دارم میرم بعد خود تا روزی بفهمی خوشحال بشی از رفتنم تو حرفا مو جدی نگیر اون روز میاد بعد میفهمی چیا گفتم دارم میگم تو دیگه به من نیاز نداری بخدا خوشی گاش هر چه زوتر بمیرم دیگه این روز ودردها تموم بشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">