عاشقانه

،............................................ . ......

عاشقانه

،............................................ . ......

...... ..... ...،............

منوی بلاگ
آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۹۴، ۱۰:۱۷ - Afshin ♪♫
    Like

سلام س جانگو امروز چهارشنبه هست ظهره من همینجوری نشستم به تو فکر به توی که اصلا خیالت.نیست میدونی چقدر دلتنگتم نه زنگ میزنی نه هیچ خبری از خودتت بهم میدی نه میگی اومدی نه میگی داری میای این سه روز گذشت ولی باز تو هنوز نیومدی چقدر خوشحال شدم سه روزه میای وهمه چیزی رو درست کردی من تو هم میرسیم ولی انگار همه چیز فقط تا یک حرفه قلبم از وجودم داره میاد بیرون خدای .اخه چرا اینجوری میکنی هان چرا چرا من شب روز دارم میسوزم ولی تو این خیالتت نیست گاش یک خبری بهم میدادی از خودتت اگه اومدی داخل وبلاگ رو خوندی بهم زنگ بزن بخدا دیگه نمی تونم این وضعت رو تحمل کنم تو رو خدا فقط نشین نگاه کن درست کن همه چیز رو یابهم بگو نمیای قلبم این انتظار تموم کنه دارم دیونه میشم بخدا گاش حالم می فهمیدی


















نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">