عاشقانه

،............................................ . ......

عاشقانه

،............................................ . ......

...... ..... ...،............

منوی بلاگ
آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۹۴، ۱۰:۱۷ - Afshin ♪♫
    Like

خوبی امیدوارم حالت خوب باشه نفسکو 


حال من تعریفی نداره برات بگم انقدر درد دارم نگو مخوام همین الان بمیرم تو نمیای تو کجای بیای دستای 


گرم توی توی دستام بذاری کجای عشقم هان کجای دارم دیونه میشم شاید خودگشی کردم



اگه دیدی ازم خبری نشد بدون مردم بخداقسم دارم راست میگم حال خیلی حرابه بی نهایت درد میگشم 



حتا از توهم خبر ندارم اون روز برام پیغام داد بی نهایت خوشحال شدم از این رو به اون رو


شدم گاش ازم خبری میگرفتی راستی اگه اومد  مطلب خوندی قسمت نظرات برام از خودتت بنویس منظرم



گاش انقدر بی عرضی بی لیاقت نبود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">